אליס - חיפוש טיסות גמיש | שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

שאלות בנוגע לכרטיס המשודרג

מה זה אומר "כרטיס משודרג"

בעולם התעופה לכל כרטיס טיסה ישנם דמי ביטול. מטבעם של הכרטיסים האטרקטיביים יותר והזולים יותר – יש להם דמי ביטול גבוהים מאוד ולפעמים דמי ביטול מלאים. אליס מציעה לכם את האפשרות לקנות את אותו כרטיס הטיסה רק עם האופציה לביטול הכרטיס מכל סיבה - ועד 72 שעות מרגע ההמראה מהארץ.

האם הכרטיס המשודרג תקף לכל סוגי כרטיסי הטיסה?

כן.

האם ישנם עלויות לביטול כרטיס טיסה במידה ורכשתי כרטיס משודרג?

אין עלויות מצדכם, ותקבלו את מלוא הסכום ששילמתם על כרטיס הטיסה המקוריהסכום ששילמתם לשדרוג כרטיס הטיסה לא יוחזר בכל מקרה.

איך מבטלים כרטיס טיסה אם רכשתי כרטיס משודרג?

יש לשלוח אלינו פקס למספר 03-5555154 או לשלוח לנו מייל לכתובת office@alice.co.il ולאחר מכן לוודא קבלת המסמכים טלפונית. וזהו.    

מי עומד מאחורי ההבטחה לכרטיס המשודרג?

מאחורי הכרטיסים המשודרגים עומדת חברת בי טי אל טרוול בע"מ שהינה המפעילה של האתר Alice.  בי טי אל טרוול בע"מ הינה חברה אשר רשומה בישראל, מספרה 515066272 והינה חברה אמינה וגדולה.

באילו נסיבות אני יכול לבטל את כרטיס הטיסה שרכשתי דרך אליס אם רכשתי כרטיס משודרג?

כל סיבה שבעולם. למעשה – אנחנו לא נשאל אתכם בכלל למה ביטלתם. תוכלו לבטל את כרטיס הטיסה, בהנחה ורכשתם כרטיס משודרג, מכל סיבה שהיא בתנאי שמועד ההמראה מהארץ הוא יותר מ 72 שעות מרגע קבלת הודעת הביטול, בכפוף לשעות הפעילות של המשרד בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:30.

שאלות בנוגע לתשלום וחיובים

האם בטוח להכניס כרטיס אשראי לאתר?

לחלוטין. אתר האינטרנט שלנו מאובטח ברמות הצפנה הכי גבוהות שישנם ואינו שומר את פרטי כרטיס האשראי שלכם. חברת קרדיט גארד היא ספק הסליקה שלנו, למידע נוסף ניתן להיכנס לעמוד - קניה בטוחה באתר.

איך אדע בדיוק באיזה שער המרה אני מחויב?

החוק קבע כי השער שיש לחייב את הנוסע בגין רכישת כרטיסי טיסה הינו שער מכירה העברות והמחאות נוסעים שקדם ליום ההזמנה. על פי שער זה תחושב עלות הזמנתך בשקלים ישראלים ובהתאם לכך יחויב כרטיס האשראי שלך. הסכום השקלי מופיע בעמוד התשלום והוא היחיד שקובע.

האם ניתן להזמין עם כרטיס אשראי שאינו כרטיס בינלאומי?

לצערנו במידה וכרטיס האשראי שלך הינו לחיובים ישראלים בלבד לא ניתן לבצע הזמנה באתר.

האם החברה שמחייבת אותי נמצאת בארץ?

בהחלט. חברת  BTL travel LTD (בי טי אל טרוול בע"מ) הינה חברה ישראלית אשר משרדיה ממוקמים בישראל, ומחייבת את כרטיס האשראי שלכם בארץ.  פרטים נוספים אודות החברה ודרכי התקשרות אליה ניתן למצוא בדף אודותינו.

הכנסתי את פרטי כרטיס האשראי ולא קיבלתי כרטיס טיסה למייל – האם כרטיס האשראי שלי חויב?

במידה והכנסת את פרטי כרטיס האשראי בעמוד התשלום והגעת לעמוד אשר מבשר שהזמנתך הושלמה בהצלחה - אתה אמור לקבל מיידית לתיבת הדוא"ל שהזנת אישור הזמנה וקבלה, ולאחר מספר דקות כרטיס טיסה. במידה ונתקלת בבעיה אנא צור קשר עימנו - לעמוד התמיכה לחץ כאן

האם ניתן לשלם על כרטיסי הטיסה במזומן, העברה בנקאית או שיק?

לצערנו לא ניתן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד - ויזה, מסטר קארד, דיינרס ואמריקן אקספרס.

האם ניתן לשלם באתר עם כל סוג אשראי?

כרטיסי האשראי שחברת בי טי אל טרוול בע"מ מכבדת הינם: מסטר קארד, ויזה, דיינרס ואמריקן אקספרס בלבד.

מתי מתבצע חיוב כרטיס האשראי?

החיוב מתבצע בסוף ההזמנה לאחר שאומתו הפרטים המלאים.

באיזה מטבע החברה מחייבת את כרטיס האשראי שלי?

המטבע המחויב בכרטיס האשראי שלכם הינו שקל ישראלי בלבד. כל המחירים באתר במטבעות שונים הינם לתצוגה בלבד, ושערי ההמרה לשקל ישראלי הינם שער המחאות נוסעים שקדם ליום ההזמנה.

האם ישנה הנחה למזמינים באתר?

כן. להזמנות באתר יש דמי טיפול בסך 2 דולר לכל נוסע.

להזמנות טלפוניות יתווספו דמי טיפול בסך 20 דולר לכל נוסע.

ראיתי מחיר מסוים לטיסה וכשהתקדמתי עם ההזמנה המחיר השתנה. למה?

עולם התיירות ובפרט עולם התעופה הינו עולם דינאמי שהמחירים בו משתנים בקצב מסחרר, לעיתים מדי שנייה. המערכות הטכנולוגיות שלנו מחוברות לכל חברות התעופה באופן ישיר ומקבלות מהם עדכונים מדי מספר שניות בנוגע למחירים ולמספר המקומות הפנויים בכל קטגוריית מחיר. לכן, ייתכן מצב בו ראית מחיר מסוים בתוצאות החיפוש ובעת התקדמות ההזמנה המחיר השתנה. במקרים שכאלה אליס תיידע אותך על כך. המחיר הקובע הוא המחיר שבסיכום ההזמנה בעמוד התשלום.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בהחלט. בעמוד החיוב יתאפשר למשתמש לבחור את מספר התשלומים שהוא מעוניין לשלם. ישנה עמלה בגין תשלום בתשלומים.

האם ישנה עמלה בגין תשלום במספר תשלומים?

כן, ישנה עמלה נוספת בגין פיצול התשלום ליותר מתשלום אחד. לנוחיותכם בעמוד החיוב ישנה טבלה שמאפשרת לכם לראות כמה עמלה אתם תחויבו בגין כל מספר תשלומים.

מה שם החברה המחייבת שאראה בפירוט האשראי שלי?

בדף האשראי אתם תראו את השם Alice.co.il כחברה המחייבת בגין ביצוע העסקה. שם החברה ברשם החברות בישראל הינה בי טי אל טרוול בע"מ (BTL travel LTD) ומספרה 515066272.

שאלות בנוגע לכרטיסי הטיסה

האם כל הטיסות הם באישור מיידי?

רוב המוחלט של הטיסות הן באישור מיידי. מספר רגעים לאחר ביצוע רכישת הכרטיסים תקבל את שובר כרטיסי הטיסה למייל שהזנת בתהליך ההזמנה. במידה והטיסה לא באישור מיידי תקבלו אי-מייל עם פירוט על כך.

האם שעות הטיסה יכולות להשתנות?

שעות הטיסה נקבעות על ידי המוביל האווירי, שכפוף לחוקים רבים ואמנות בינלאומיות. יחד עם זאת, רשאי המוביל האווירי לשנות את שעות הטיסה בתנאים מגבילים ותחת האישורים הנדרשים לו. עלייך לוודא כ 72 שעות לפני הטיסה את שעות הטיסה המקוריות באתר של רשות שדות התעופה בכתובת http://www.iaa.gov.il/he-IL/airports/BenGurion/Pages/OnlineFlights.aspx

כמה זמן עליי להתייצב בשדה התעופה בישראל?

על הלקוח ובאחריותו להתייצב לפחות כשלוש שעות לפני מועד ההמראה. יש לוודא טרם יציאתכם לשדה את שעת הטיסה הסופית באתר של רשות שדות התעופה בכתובת http://www.iaa.gov.il/he-IL/airports/BenGurion/Pages/OnlineFlights.aspx

האם עליי לאשרר את טיסת החזור שלי לישראל?

כן, יש לאשרר את טיסתך חזרה. על גבי כרטיס הטיסה שנשלח אלייך מופיעים פרטי חברת התעופה ליצירת קשר. בנוסף, רוב חברות התעופה כיום מאפשרות אישור טיסה דרך אתרי האינטרנט שלהם לרבות אפליקציות לפלאפונים חכמים.

האם ניתן לבצע שינוי שם השם לאחר ההזמנה?

לא, לא ניתן לבצע שינוי שם לאחר ההזמנה. 

 

במידה ואיחרתי לטיסה מה עליי לעשות?

יש לפנות למשרדי החברה שאיתה אתה טס שנמצאים בשדה התעופה, והם יטפלו בנושא. שים לב כי במידה ואיחרת לטיסה חברת התעופה לא מחויבת לעלות אותך על הטיסה אחרת, וייתכן כי תדרוש תוספת מחיר על כך.

קניתי כרטיס טיסה עם עצירת ביניים, ופספסתי את טיסת ההמשך שלי ליעד, מה עליי לעשות?

חברות התעופה מחויבות לדאוג לך במקרה ופספסת את טיסת ההמשך שנקבעה לך עקב גורמים שלא היו קשורים בך (כגון איחור של הטיסה הראשונה). עלייך במקרה הזה לפנות אל משרדי חברת התעופה איתה אתה טס בשדה התעופה בו אתה נמצא, והיא תטפל בנושא.

המזוודה שלי לא הגיעה ליעד אליו טסתי. למי עליי לפנות?

בכל שדה תעופה יש מחלקות ייעודיות לכך שמטפלות בנושא. עלייך לפנות אליהם.

האם כל הטיסות כוללות במחיר הכרטיס שליחת מזוודה בבטן המטוס?

לא. לכל חברת תעופה ולכל סוג כרטיס יש את התנאים שלו. פרטים מלאים על מה כלול\לא כלול במסגרת כרטיס הטיסה ניתן למצוא בשלבי ההזמנה השונים של כרטיס הטיסה באתר.

האם כל הטיסות כוללות במחיר הכרטיס ארוחה במטוס?

לא. לכל חברת תעופה ולכל סוג כרטיס יש את התנאים שלו. פרטים מלאים על מה כלול\לא כלול במסגרת כרטיס הטיסה ניתן למצוא בשלבי ההזמנה השונים של כרטיס הטיסה באתר.

האם כל הטיסות כוללות במחיר הכרטיס צ'ק אין בשדה התעופה, או שעלי לבצע בבית צ'ק אין לפני הטיסה?

לא. לכל חברת תעופה ולכל סוג כרטיס יש את התנאים שלו. פרטים מלאים על מה כלול\לא כלול במסגרת כרטיס הטיסה ניתן למצוא בשלבי ההזמנה השונים של כרטיס הטיסה באתר.

האם ניתן להוסיף שירותים נוספים לטיסה לאחר ביצוע ההזמנה כגון: מזוודה, אוכל וכדומה?

כן, במידה וחברת התעופה מאפשרת זאת. לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך כרטיס טיסה לתיבת המייל שהזנת, ושם יופיע מספר הכרטיס. באתר האינטרנט של כל חברת תעופה ניתן להכניס את מספר הכרטיס ולרכוש ישירות באתר שלהם תוספות לטיסה שלכם כגון: מזוודה, אוכל וכדומה - ככל שחברת התעופה מאפשרת שירותים נוספים אלו לטיסתכם.

האם ניתן לבטל הזמנה באתר?

כל ההזמנות באתר אינן ניתנות לביטול בכפוף לחוק הגנת הצרכן, למעט כרטיסי טיסה משודרגים (ניתן לרכוש כרטיס טיסה משודרג בתהליך הרכישה).

קיבלתי לתיבת הדוא"ל האלקטרוני שלי E-ticket.האם זה כרטיס הטיסה שלי?

כן. יש להדפיסו ב 2 עותקים ולהגיע עימו לשדה התעופה.

מה צריך להיות התוקף של הדרכון שלי?

באחריות הלקוח להצטייד בדרכון תקף לשישה (6) חודשים לפחות מיום היציאה מהארץ.

שאלות בנוגע לתהליך החיפוש

איך החיפוש באתר עובד?

ישנם ארבעה שלבים לחיפוש – הראשון הוא הגדרת היעדים אליהם תרצה לטוס (ניתן לבחור עד 4 יעדים במקביל לחיפוש), בשלב השני תתבקש לבחור את צורת החיפוש - מדויק או גמיש. בחיפוש הגמיש בשלב השלישי תתבקש להגדיר את הזמן שתרצה לשהות ביעד\ים שבחרת (לפי מספר לילות). השלב הרביעי מגדיר את טווח התאריכים בו אתם רוצים לחפש את הטיסה (החל ממחרתיים ועד שישה חודשים קדימה).

בחיפוש המדויק בשלב השלישי תתבקש לבחור את תאריך היציאה ותאריך החזרה. לאחר מכן להזין את הרכב הנוסעים לטיסה. 

מה אני צריך לעשות בשלב הראשון בחיפוש – הכנס יעד לטיסה?

בשלב הראשון תצטרך לבחור יעד אחד או יותר (עד ארבעה יעדים) שתרצה לטוס אליהם. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור חפש ולעבור לשלב הבא בחיפוש.

אני מנסה לחפש יעד מסוים שאני רוצה לטוס אליו, אך הוא לא מופיע ברשימת היעדים שלכם – למה?

Alice מחוברת לעשרות יעדים פופולארים ומציגה לך את הטיסות הזולות ביותר אליהם. אם היעד שאתה מחפש אינו קיים במערכת אתה תקבל חיווי על כך בשלב החיפוש.

מה אני צריך לעשות בשלב השני בחיפוש - אנא בחר את סוג החיפוש

בשלב זה תצטרך לבחור בין החיפוש הגמיש לחיפוש המדיוק.

החיפוש הגמיש נותן את תוצאות החיפוש לפי טווחי התאריכים והלילות שתבחר בהמשך.

החיפוש המדויק מראה תוצאות לפי תאריך יציאה וחזרה לימים מדוייקים שתבחר.

מה אני צריך לעשות בשלב השלישי בחיפוש הגמיש - בחר כמה זמן תרצה לשהות בחו"ל?

בשלב זה תצטרך לבחור את משך הזמן בו תרצו לשהות ביעד/ים שבחרת - לפי הגדרת מינימום ומקסימום של לילות.

למה האתר מגביל אותי במספר ימי מינימום ומקסימום לחופשה שלי?

האלגוריתם של המערכת בנוי בצורה כזו שהיא מנתחת את החיפושים המרכזיים שהמשתמשים מבצעים בעולם, ועל פי זה קובעת מהו הטווח הפופולארי לכל יעד. לצערנו, לא ניתן לחרוג מהגדרת טווח ימים מינימום\מקסימום אלו.

תוצאות לטיסות מעל ל-30 לילות ניתן לקבל בעזרת החיפוש המדויק.

מה אני צריך לעשות בשלב הרביעי בחיפוש הגמיש – אנא בחר טווח תאריכים רצוי?

בשלב זה תצטרך להגדיר בחיפוש מהו טווח התאריכים בו אתה יכול לצאת לחופשה. במסגרת טווח התאריכים הזה ובהתאם ליעדים שבחרת ולמשך הזמן בו תרצה לשהות ביעד – Alice תמצא לך את הטיסות האטרקטיביות והזולות ביותר שקיימות בעולם.

מה זה אומר טווח תאריכים?

בשונה מכל אתר חיפוש טיסות שהכרתם עד היום – אליס מאפשרת לכם לחפש טיסות בצורה שונה. מהיום לא צריך להגדיר למערכת יום יציאה מהארץ ויום חזרה מדויקים, אלא לתת למערכת טווח תאריכים וטווח לילות בהם תרצו לשהות ביעד – ואנו נמצא לכם את הטיסות הזולות והאטרקטיביות ביותר שיש בעולם. לדוגמא: אם זוג ירצה לטוס במהלך חודש אוגוסט ליעדים ברצלונה או ברלין למשך 4-6 לילות, הם יכניסו טווח תאריכים של 01.08-31.08 לתקופה של 4-6 לילות ליעדים ברצלונה וברלין. המערכת של Alice תמצא לכם את הטיסות הכי זולות ואטרקטיביות שקיימות בעולם לחיפוש זה.

מה זה הלוח שנה שמופיע לי בטווח תאריכים?

כאשר תתבקשו לבחור טווח תאריכים ותעלו עם סמן העכבר על גבי ציר טווח התאריכים, יופיע לכם כלי עזר - לוח השנה. לוח השנה יעזור לכם להבין יותר טוב בפריסה חודשית ושנתית היכן ממוקם טווח התאריכים אותו אתם בוחרים. לוח השנה אינו לחיץ והוא נמצא בשלב זה רק בשביל לעזור לכם.

למה טווח התאריכים בחיפוש הגמיש לא מאפשר לי לבחור תאריכים שנה קדימה?

המערכת שלנו בנויה באופן כזה שהיא מאפשרת למשתמשים לבחור עד 6 חודשים קדימה את טווח התאריכים הרצוי.

תוצאות למעבר לשישה חודשים מיום החיפוש יהיו רק בחיפוש המדויק.

למה טווח התאריכים לא מאפשר לי לבחור יותר מ 58 ימים לתצוגה?

58 ימים זה הטווח המקסימאלי שניתן לחפש בו טיסה. מעבר לכך אתם תלכו לאיבוד במידע.. ואנחנו לא רוצים שתלכו לאיבוד... :)

איך המערכת של Alice עובדת?

בפעם הראשונה בעולם, ויש לנו את הכבוד שישראל תהייה המדינה הראשונה, יש מערכת שמתחברת לכל חברות התעופה בעולם (סדיר, צ'רטר, לואו קוסט) ומקבלת מהם נתונים בזמן אמת מדי כמה שניות עבור כל הטיסות מישראל ארבעה חודשים קדימה. בצורה הזאת Alice יודעת להגיד לכם לדוגמא מה הטיסה הכי זולה ללונדון בחודש יולי ל 5 או 6 לילות. Alice יודעת להגיד לכם מה הטיסה הכי זולה לפריז בטווח התאריכים 14.03-10.04 ל 3 או 4 לילות עם סינון של טיסה ישירה בלבד וחזרה בשעות הערב. המערכת שלנו בנויה בצורה כל כך חכמה שהיא יודעת ורואה את כל מפת התעופה מישראל החוצה שישה חודשים קדימה. לא להאמין שזה אפשרי. תאמינו.

איך אנחנו כל כך זולים בהשוואה לאחרים?

התשובה פשוטה - יש לנו הסכמים עם הספקים הכי גדולים בארץ ובעולם, ריכזנו כוח קניה גדול ביותר ועל ידי כך – אנחנו יכולים לקבל מהם את המחירים הטובים ביותר. בנוסף, אנחנו לא חזירים : )

בנינו מערכת אוטומציה מופלאה שטרם נראתה בארץ. אנחנו לא צריכים להחזיק עשרות ומאות אנשי משרד ולממן את משכורתם על חשבון הלקוחות שלנו. באופן הזה, אנו מצליחים להוזיל עלויות ואתם מקבלים את המחירים הטובים ביותר בארץ.

שאלות בנוגע לתוצאות החיפוש

איך Alice מצאה לי את הטיסות הזולות ביותר?

בנינו מערכת ואלגוריתם משוכלל אשר מתחבר לכל חברות התעופה בעולם ומתחבר לספקים הגדולים בארץ ובעולם, והמידע ש Alice מקבלת מתעדכן מדי כמה שניות. באופן הזה, Alice יודעת היכן "מסתתרים" הכיסאות עם תגי המחיר הזולים ביותר בעולם!

מה אני רואה בעמוד התוצאות?

בעמוד התוצאות יש 3 סוגי תצוגה: טבלה, יומן וגרף.

בתצוגת הטבלה אתם רואים את כל הטיסות שקיימות מישראל ליעדים שבחרתם, לטוח התאריכים שהזנתם ולטווח הלילות. אם תסננו את הטיסות לפי הפרופיל שלכם הסינון יתבצע על כל הטיסות בפרק הזמן שבחרתם.

בתצוגת היומן והגרף אתם רואים את התוצאה הכי זולה בהתאם לחיפוש שלכם לכל יום יציאה.

אני מעוניין לטוס רק בטיסה ישירה – האם ניתן לסנן תוצאות?

בוודאי! לנוחיותכם ישנו "חיפוש מתקדם" בו תוכלו לבצע את כל ההתאמות הנדרשות לכם בחיפוש ובתוצאות שלו על מנת לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורכם.

אני מעוניין לראות תוצאות ללא חברה מסוימת כי אני לא אוהב לטוס עימם – האם הדבר אפשרי?

בוודאי! לנוחיותכם ישנו "חיפוש מתקדם" בו תוכלו לבצע את כל ההתאמות הנדרשות לכם בחיפוש ובתוצאות שלו על מנת לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורכם.

האם תוצאות החיפוש זהות בכל דרכי התצוגה?

בעמוד התוצאות יש 3 סוגי תצוגה: טבלה, יומן וגרף.

בתצוגת הטבלה אתם רואים את כל הטיסות שקיימות מישראל ליעדים שבחרתם, לטוח התאריכים שהזנתם ולטווח הלילות. אם תסננו את הטיסות לפי הפרופיל שלכם הסינון יתבצע על כל הטיסות בפרק הזמן שבחרתם.

בתצוגת היומן והגרף אתם רואים את התוצאה הכי זולה בהתאם לחיפוש שלכם לכל יום יציאה.

מה זה "הוסף למועדפים"?

יש לך את האפשרות להוסיף חיפושים לאזור המועדפים (בשביל זה יש להירשם לאתר ללא עלות והתחייבות). הוספת החיפוש למועדפים נותנת לך את האופציה לעקוב אחרי שינוי במחירים ואנו נתריע בפניך מדי 24 שעות על הטיסות הזולות ביותר בהתאם לערכי החיפוש שהוספת למועדפים. בכל שלב ניתן לבטל חלק או את כל החיפושים שהוספתם למועדפים על ידי כניסה לאזור האישי שלכם.

האם האתר www.alice.co.il מקדם אינטרסים של חברות תעופה מסוימות?

לחלוטין לא! האתר שלנו דוגל בשקיפות מלאה למשתמש והצגת הנתונים כפי שהם. אין לנו אף הסכם עם אף חברה בעולם או בישראל לקידום מוצר מסוים על פני מוצר אחר – וזאת התחייבות שלנו אליכם!

שאלות בנוגע להזמנה

האם ניתן להזמין בכל יום ובכל שעה באתר?

כן. האתר כולו פועל בצורה אוטומטית ומאפשר רכישת כרטיסי טיסה 7\24 בכל ימות השנה. שירות הלקוחות שלנו פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:30.

האם האתר www.alice.co.il מציג את כל חברות התעופה?

כן! לראשונה בישראל אתם יכולים במקום אחד לראות את כל חברות התעופה אשר טסות ליעד הנוכחי שאתם רוצים לטוס אליו. זה כוללת את כל הטיסות הסדירות, טיסות צ'רטר (שכר) וטיסות לואו-קוסט (Low Cost).

האם הזמנות באתר יותר זולות מאשר דרך הטלפון?

כן. הזמנות דרך המוקד טלפוני הינן בתוספת תשלום נוסף.

איך זה יכול להיות שהאתר www.alice.co.il זול משמעותית מאתרים אחרים?

התשובה פשוטה. יש לנו הסכמים עם הספקים הכי גדולים בארץ ובעולם, ריכזנו כוח קניה גדול ביותר ועל ידי כך – אנחנו יכולים לקבל מהם את המחירים הטובים ביותר. בנוסף, אנחנו לא חזירים : )

בנינו מערכת אוטומציה מופלאה שטרם נראתה בארץ. אנחנו לא צריכים להחזיק עשרות ומאות אנשי משרד ולממן את משכורתם על חשבון הלקוחות שלנו. באופן הזה, אנו מצליחים להוזיל עלויות ואתם מקבלים את המחירים הטובים ביותר בארץ.

האם בטוח לטוס בטיסה לא ישירה דרך טורקיה?

התשובה פשוטה – בטוח לטוס דרך טורקיה. בכל מקרה שלא יהיה – המערכת תאפשר לכם לחפש טיסות רק דרך מקומות ויעדים בהם מותר ובטוח לכם לשהות בהם בעצירת הביניים שלכם.

האם בטוח להכניס כרטיס אשראי במסך התשלום?

לחלוטין. אתר האינטרנט מאובטח ברמות הצפנה הכי גבוהות שישנם ואינו שומר את פרטי כרטיס האשראי שלכם. האתר מאובטח בטכנולוגית הצפנה SSL אשר מצפינה את נתוני כרטיס האשראי שלכם. שיטת אבטחה זו הינה הנפוצה ביותר בעולם באתרי מסחר, ודרכה מתבצעים מדי יום מיליוני רכישות באינטרנט. לפרטים נוספים כנסו לעמוד קניה בטוחה.

ראיתי מחיר מסוים לטיסה וכשהתקדמתי עם ההזמנה המחיר השתנה. למה?

עולם התיירות ובפרט עולם התעופה הינו עולם דינאמי שהמחירים בו משתנים מדי שניה. המערכות הטכנולוגיות שלנו מחוברות לכל חברות התעופה באופן ישיר ומקבלות מהם עדכונים מדי מספר שניות בנוגע למחירים ולמספר המקומות הפנויים בכל קטגוריית מחיר. לכן, ייתכן מצב בו ראית מחיר מסוים באתר ובעת התקדמות ההזמנה המחיר שונה. המחיר הקובע הוא המחיר שבסיכום ההזמנה בעמוד התשלום.

יש לי בעיה עם ההזמנה. יש למי לפנות?

בוודאי. מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורך בכל שאלה או בעיה. לשאלות נוספות בנוגע להזמנה ניתן לפנות אלינו באחד מהדרכים ליצירת קשר כמופיע באתר ובעמוד התמיכה.

מה זה טיסת לואו קוסט (Low Cost)?

טיסות לואו-קוסט הינן טיסות של חברות תעופה אשר מספקות מוצר בסיסי יותר מאשר חברת תעופה עם אופי שירות מלא, ומציעות ללקוח גמישות בשירותים שהוא זקוק להם. לדוגמא: אם אתם מעוניינים בארוחה במטוס, חברת התעופה תגבה על כך תשלום נוסף, אך במחיר הבסיס של הכרטיס מחיר הארוחה ינוקה ממנו – ולכן בטיסות לואו קוסט בהרבה מהמקרים, המחירים יותר אטרקטיביים.

איך אוכל לדעת האם חברת התעופה מספקת לי שירות מלא או חלקי בטיסה?

בכל תהליך הזמנת טיסה המשתמש יקבל את כלל המידע בנוגע לטיסה הרלוונטית שהוא עתיד להזמין, לרבות אופי השירות בטיסה והעלויות השונות בגין הוספת שירותים לכל קטע טיסה.

אני לא מוצא את הכרטיס טיסה שלי. איפה אני יכול לשחזר את כרטיס הטיסה שלי?

כרטיס הטיסה נשלח אליכם דרך האי-מייל במעמד התשלום. אם לא מחקתם את האי-מייל, הכרטיס נמצא בדואר הנכנס של תיבת הדוא"ל שלכם. יש מקרים בהם כרטיס הטיסה נשלח לדואר הזבל שלכם - בדקו שם. בכל מצב ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו ונדאג לשלוח לכם עותק מכרטיס הטיסה שלכם.

שאלות בנוגע לדמי ביטול ושינויים

האם ניתן לבטל הזמנת טיסה?

כל ההזמנות הרגילות באתר אינן ניתנות לביטול בכפוף לחוק הגנת הצרכן. ישנה אופציה לרכישת כרטיס משודרג בתוספת תשלום, ולכרטיס המשודרג יש דמי ביטול שונים מכרטיס טיסה רגיל. כרטיס משודרג ניתן לרכוש בעמוד ההזמנה והתשלום.

האם יש דמי טיפול בעת ביטול הזמנה?

דמי טיפול בביטול ההזמנה נקבעים בהתאם לסוג הכרטיס אותו רכשתם.

האם ניתן לבצע שינוי שם השם לאחר ההזמנה?

לא, לא ניתן לבצע שינוי שם לאחר ההזמנה.